Hur bra känner ni Panfu?

Tjena Pandor,

även jag och Max skulle vilja säga ett stort TACK till er. Tack för alla Pandamynt som ni skänkt till de nödställda barnen i Japan!

Det känns på något sätt bra att veta att man kan göra skillnad även med ett litet bidrag. Jag är på riktigt hjälparhumör jag. :mrgreen:

Är det sant? Du kan du ju laga min skåpdörr om du vill. Den gnisslar nämligen varje gång jag öppnar den.

Det vill säga 20 gånger varje morgon. :D Ut med en t-shirt, in med t-shirten igen, ut med en kjol, in med kjolen igen…kanske ett par byxor?…

Grrrrr, jag tar i alla fall inte på mig samma gamla agentkostym varenda dag, på vintern såväl som på sommaren…

:mad: Och jag byter i alla fall inte kläder lika ofta som…

Sluta bråka nu! Det är ju som ett dagis här. Jag hade ju kunnat ta med min docksamling på en gång. :lol:

[ :oops: ] [ :oops: ]M-m-m-a-n-ny?!?! Är du här?


Självklart! Jag ville se vad ni sötnosar har för er. Dessutom skulle vi ju prova inför i morgon, har ni glömt det? Ni söta små bråkstakar glömmer ju vår viktiga show, eh jag menar vårt test till Pandorna.

Ojsan, det glömde vi ju att berätta för er. Den här veckan kan ni testa hur bra ni känner till Panfu och dess historia! Som uppvärmning så ska jag och Max testa er koordination medan Manny…

Pssst, avslöja inte för mycket, annars är det ju ingen överraskning längre. Innan Max och Ella fortsätter tjafsa, så säger jag hej hej tills i morgon!! Håll ordentligt med höjd…så hur stänger man av den här bloggen nu då?

Du måste klicka på “Publicera”-knappen…

Äsch, jag min dumsnut[KLICK]

____________________________________________

Text Från Panfubloggen

 

 


Kommentera gärna här,Fast ingen mobbning! Tack!♥

Vad har du på hjärtat?:

Pandanamn(eller ditt riktiga):
spara mig?

E-postadress: (Bara jag ser den)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0