Påsk-tävling! :D

Heej! Sh123 här,jag gick in på Svenska panfubloggen,och då var det en bild på påsktävling i menyn.Men det stod inget,så jag gick in på tyska bloggen,och då stod det om tävlingen. :)  Jag kopierade och översatte,det kan bli lite fel ;) :8. April 2011 Hej Pandor,

har du tittat någonsin i kalendern? Det är snart påsk! Vi får se om Benny Bunny kommer tillbaka spirande kopplat till Panfu och påsk dolda ägg.

Hehe, men även utan honom är vi redan i påsk humör - med vår påsk färg tävling! Du har inget att göra, men dessa färglösa Panda ...



... att omvandla till en färgglad påsk Panda! Vad är hans påsk outfit? Har han gömt påskägg? Är han ensam? Låt fantasin fri att hoppa.

Klicka bilden för att förstora den. Du kan antingen skriva ut det och sedan utforma med Bunstiften, permanent markörer eller andra förnödenheter hantverk eller öppna den i ett grafikprogram som Paint och sedan göra. Skicka dina bilder målade av 15 April per post.

Det finns naturligtvis fina priser: Seger i bästa 3 Panda artister antingen en tre-dagars guldmedlemskap eller en söt Wooby:



skriver i e-postmeddelandet till det pris du vill vinna. Också glöm inte att ange ditt namn Panda! Naturligtvis visar vi det bästa påsken pandor i bloggen.

Ha roligt att skapa!
Ella och Max

Häftigt! Det verkar som att man ska färglägga! Coolt :D Jag börjar redan nu.. ;P

Mvph Sh123

Kommentera gärna här,Fast ingen mobbning! Tack!♥

Vad har du på hjärtat?:

Pandanamn(eller ditt riktiga):
spara mig?

E-postadress: (Bara jag ser den)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0