Stil

Heej alla pandor! Ledsen för min dåliga uppdatering.. :S Jag har haft fulltupp hela dagarna eller så har jag varit ute,eller med kompisar.Ni vet,det är ju lov nu jueh! :D Pappa gav mig pengar till min mobil,och jag köpte 2 klädesplagg.En kanindräkt,för påsken ;D Och en som jag egentligen mest ville ha sminket på :P Aja,tillsammans har jag blandat ihop det här:(kommer ha diadem ibland,ibland inte.Ibland byter jag hår)
Fina? :D Här är min lilla påskstyle ;)

Profilen                      Benny Bunny har kommit! xD

Och nu har jag en tävling.Pris: Kläder från SMS katalogen,fast denna tävling är bara för O-gp,sorry gp pandor.
Ni ska skriva en påskdikt.Ni kan skicka den till [email protected] eller skriva en kommentar här.Fast om du skriver kommentar,räkna med att andra tyvvär kan härma din dikt.
Vinnaren får alltså ett klädesplagg.Såhär går det till:

1.Vi möts vid en HEMLIG chatt..xD

2.Du loggar in på panfu (jag med)

3.Du väljer ett klädesplagg för 20 kr,och skriver koden i chatten.

4.Du får lova att inte logga ut förän det står att du fått kläderna. Puuuss! Du har fram till långfredag på dig .;)


/Sh123

Kommentera gärna här,Fast ingen mobbning! Tack!♥

Vad har du på hjärtat?:

Pandanamn(eller ditt riktiga):
spara mig?

E-postadress: (Bara jag ser den)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0