Chatten

Heeey! :P

Jo, ang chattrutan:

Ni får jätte-gärna skriva i Chatten!
Det uppskattas.
Men säg helst ert Panfunamn där!!

inte typ: En ledsen person

Ni kan chatta med oss där eller alla andra!

Tyck jätte-gärna också, Jag menar ej ngt såånt!
Ni skriver jättefina saker i Chatten, tack verkligen!

Men liksom, Menar NAMNET! ;)
Jag vet vi skriver inte typ!!

Men anledningen, är att jag inte vet om bloggen ska fortsätta ^^!

Men vi skriver väl medan? Men inte HELAAA tiden varje dag.

<3


(MIN JÄTTEFULA BILD// mollymo)


P.s: Jag spelar inte på mollymo nu, Jag spelar på min gubbe Doya!
Så ni vet...









Kommentera gärna här,Fast ingen mobbning! Tack!♥

Vad har du på hjärtat?:

Pandanamn(eller ditt riktiga):
spara mig?

E-postadress: (Bara jag ser den)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0